Известие

Collapse
No announcement yet.

Маншон външно каре 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Браво, сигурно сте много здрави в ръцете да разтегнете оригинален неопрен на ръка от отвор 2 см до над 12 см.
    Кой знае какво са ви продали за неопрен. Той превъзхожда гумата.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      Да допуснем, че аз и доста хора, които познавам все сме попадали на ментета. Самото сваляне на карето, разглобяването му, почистването му и смяната на греста, покрай смяната на маншона с истински са все неща, които оправдават напълно малко труд в повече.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        @ecotronic - назад в темата, писах точно, че НЕ препоръчвам неопреновия маншон.
        ex - 147 16v multijet

        Comment


        • #19
          Това, че карето не се сваля не пречи на гресирането, измиването и почистването. По никакъв начин.
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:54.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Миене без разглобяване на лагера не ми звучи сериозно.
            А не се сещам, как се разглобява лагера без да се свали карето от полуоската.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              За мен като инженер това не представлява проблем, за тези които нямат инженерно образование и им липсва въображение- сваляне.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Дори не бях чувал за неопренов маншон но щом казвате, че не е препоръчително значи отпада. Ще се радвам да разбера как да измия добре карето без сваляне макар, че на фона на цялото разглабяне не ми представлява проблем да го смъкна.

                Comment


                • #23
                  Ти ще го сваляш задължително. Така, че екотроник ще ти обясни как се разглобява каре за миене. После ще сложа една снимка да е по нагледно.
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 06:43.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mishaka___ Покажи съобщение
                    Дори не бях чувал за неопренов маншон но щом казвате, че не е препоръчително значи отпада. Ще се радвам да разбера как да измия добре карето без сваляне макар, че на фона на цялото разглабяне не ми представлява проблем да го смъкна.
                    Купи си маншон на Вюрт, иди на сервиз където имат фуния ще ти го сменят за 15-20лв....

                    А иначе няма ко да му се чудиш, купи си най-обикновен маншон, достатъчно добри и здрави са!!!

                    Следвай съветите по разглобяване на Емо и Екутроника и всичко ще е ОК!

                    Зегерката трябва да е отвориш и то докрай и тогава чукаш карето! Това е много важно, защото ако не е разтворена докрай има вероятност да се счупи карето!

                    Успех!
                    Last edited by tonov; d.m.y г., 22:13.
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Не заблуждавай хората, не става с фуния. Ще ми е интересно да видя как го правиш. Никога не си виждал неопренов маншон нали?.
                      С фунийка става само на рейката. Тя е в комплекта


                      С фуния става и на карето колега аз ли4но съм го правил със силиконов маншон!

                      сега немога да кача снимка че съм в офиса довечера ще кача!
                      Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                      Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                      Comment


                      • #26
                        Ми то от много образованост пак страдат някой.Иначе ето го супер специалния инструмент /фуния или конус /кой както иска да го разбира. Лично на мен ми се е налагало да го ползвам и за наливане на течности
                        Attached Files
                        Last edited by alfista 96; d.m.y г., 13:39.
                        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                        Comment


                        • #27
                          Колега , намери си тънкостенен камък 36 ( по спомен) за гайката,защото нормален не влиза.
                          Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                          За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                          Comment


                          • #28
                            много са скъпи става и дебел за 8 лв и стругар!
                            Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                            Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                            Comment


                            • #29
                              Тя стана златна, ако и камък няма ... да иде в сервиз по-добре
                              ex - 147 16v multijet

                              Comment


                              • #30
                                Браво щом вкарвате тези маншони на ръка. Сигурно гърча голям. За 15-20 лева, колкото е цената на смяната в сервиз, хората чудеса правят.
                                Last edited by lordliness; d.m.y г., 16:04.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X